Barnvakt.

Vaknade klockan 06.30 imorse av min jäkla hosta, kan de inte bara bli bättre nu *SUCK* Jaja jag låg iallfall kvar till klockan 7 och sedan tog jag mitt täcke och min kudde och gick och la mig på soffan. Slog på tvn och kollade på sverige-norge matchen. Drack lite te och myste med Yrla och vilade mig. Nu känns faktiskt hostan lite bättre, och även fast Sverige förlorade är de alltid skoj med sånna här stora mästerskap då man alltid har något att kolla på när man är hemma :)
Så idag vid halv 1 ska jag vara banvakt till lilla Thea som är 7 månader snart. SÅ söt så.. Ska ha henne i 2 timmar ungefär. Tror de blir en lång promenad och en shoppingrunda. Hihi såg att de hade massor med billiga bebis strumpor borta på en affär här. Och de vet jag att hon behöver den lilla.
I eftermiddag ska  jag ut med en kompis och äta lite mat och dricka en cider. Ska bli mysigt, har ju knappt hunnit med att umgås med mina vänner i sommar med allt jobb och bröllopsplanerande. Men nu så ska de bli ändring på de.

Funderar på att sätta mig lite vid den andra datorn och spela en stund. Var länge sedan jag spelade seriöst nu, också en sak som har kommit av sig i sommar när man varit så upptagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback