De gick fin fint..

Vid halv 1 kom dom med lilla Thea till mig igår, så söt och go så. Vi tog oss en jätte promenad på över 1 timme och hon lyckades faktiskt sova 30 minuter av den :) Sedan krånglade jag in vagnen i förådet, kånkade upp skötväska, matvaror, handväska OCH Thea 3 trappor upp utan hiss. Jag kan lova att jag var svettig när jag kom upp. Sedan låg vi här på golvet vi två och kollade på när stefan holm rev ut sig i höjd. Synd, tycker verkligen att han är en duktig hoppare och en go kille. Men men de är sånt som händer i sporten, hade allt vart förutsäjbart hade de ju inte blivit nån sport.
När de hade kommit och hämtat Thea vid 3 började jag göra mig iordning för att åka iväg till LIseberg och umgås lite granna med Johanna. Super mysigt hade vi hela kvällen och hon bjöd på god mat och härlig efterätt :) Mums... Kom väl hem vid 22 och var då helt slut. Inte så himlans bra att vara ute och ränna när man har världens hosta och de ösregnar ute, vilket de ioförsig gjorde HELA dagen igår. Men allt gick bra, vi gick och la oss och jag somnade utan så stora problem. MEN kl 1 vaknade jag och hade sådan hosta att jag inte ens kunde ligga kvar i sängen. Fick gå upp och göra mig en kopp te, ta mitt täcke och lägga mig i soffan och kolla på os och äta tabletter för halsen och andra för huvudvärken jag får av att hosta så mycket. Somnade vid 3 i soffan och älskling väckte mig när han klev upp 20 över 5. Då gick jag in och la mig på sängen och fick mig någon mer timmes sömn.  Såå idag har jag bara varit trött och inte hunnit med/orkat göra någonting. Ska försöka ta tag i mig och gåå iväg på affären nu om en stund iallfall. Älsklingen börjar också känna sig lite hängig så jag tänkte vara snäll och gå iväg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback