Fortsatt

sjuk är jag firtfarande. Eller jag har ingen feber längre men den irriterande hostan sitter i fortfarande. Suck, jag som ska jobba både ikväll och imorgon bitti.. Mina två sista dagar på jobbet. Känns både rätt så skönt men även vemodigt. Har ju varit en jätte mysigt och lärorik sommar. Tråkigt bara att jag missar Liseberg idag med älsklingens släkt. HAde vart roligt att vara med och umgås. Ioförsig så vet jag inte om jag hade orkat gå på liseberg idag med min hosta om jag inte hade jobbat ändå.
Jaja inget annat som hänt, har ju varit sjuk. Var inne en sväng på stan igår med älskling och träffade svärmor och hennes kille och åt en mysigt lunch. Gick runt lite sedan och kollade på kulturkalaset, inget att ha alls.
Ska ta och göra mig iordning för jobbet nu..
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback