Halmstad

Ska snart åka iväg till mamma och hämta bilen. Skönt att vi kunde låna den så vi slapp ta bussen. Trängas med massa folk och ha massa saker med sig är inte de alldra roligaste kan jag ju säga. Speciellt då de inte är numrerade platser så kommer man inte super tidigt så får man inte sitta brevid varandra. Med min tur när de gäller bussar skulle jag säkert få sitta brevid en snarkande jätte farbror. Men men behöver ju inte bekymra oss över det nu när vi ska köra bil ner :)

Tyckte att de var helt rätt som gick vidare i Idol igår föresten. Robin har väl aldrig varit någon favorit för mig och hans sång igår var väldigt platt. Kollade klart på idol och sedan gick vi faktiskt och la oss tidigt. Skönt, behövdes efter den här långa veckan kan jag säga.

Nu är de dags att kolla lite på skidor på kanal 1 innan vi ska åka. Få lite julkänsla...

Kommentarer
Postat av: Anonym

en liten utmaning på min blogg



Bitteliten

2008-12-07 @ 15:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback