Lång dag..

Idag har varit en sån där riktigt lång dag. En sån där ni vet som känns som att de som hände i morse var igår. Jaja imorse kom jag iallfall iväg till vårdcentralen och var där hela 20 minuter för tidigt. Var ju första gången jag var där så missbedömde avståndet lite. Men bättre de än att missa tiden som igår. När jag var påväg därifrån vid 10 tiden så började de SNÖA.. Små, små fina vita flingor var det. Mysigt men de blev snabbt kallt och jag som inte tagit med mig några vantar. Blev ingen långpromenad utan jag hoppade på bussen in till stan och begav mig på julklapps jakt. Ni ska bara veta vilken underbar känsla det är att gå på stan en förmiddag mitt i veckan. Att göra de på eftermiddagen eller helgen är rena döden nu inan ju. SÅÅ mycket folk. Känner sig verkligen instängd och som en packad sill. Men iallfall, efter lite inköp och lite tittande runt i de tomma affärena tog jag mig hemmåt och var hemma lagom till lunch, halv 1 tror jag klockan var. Sedan satt jag och Angelica och pillade med de sista med uppsatesen och nu så är de i stort sett klar. Ska lämnas in imorgon hade vi tänkt. Ska bli så underbart skönt.. Så många veckor som har spendrats på den..
LAgade lite köttfärsås och spagetti till middag, eller jaa de var älskling som lagade. Och sedan vart de iväg till gymet och de nya pump passet.. Peppar, peppar men de var inte alls lika jobbigt som de förra. Kändes faktiskt att man har tränat lite på sistonde. Får väl se hur mycket träningsvärk jag har imorgon. Är de inte allt för mycket så ska jag försöka träna igen på lördag, då är passet kl halv 12. Lagom tills innan vi ska ut till svärmor.

Nu ska jag ta och göra mig iordning för sängen, lång dag = trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback