Doppresenter.

Ännu en ledig dag har förflutit. Förstår inte riktigt vad som händer med de lediga dagarna. Tycker att man bara hinner gå upp sedan är de dags för sovning igen. Suck.. Jaja men idag har jag och älsklingen iallafalll lyckats hitta två söta doppresenter till lilla Thea. Hjälpte mamma sedan på eftermiddagen och hitta från henne också. Så sött så, tror verkligen att Bella och Ricky kommer bli nöjda och glada.
Åkte som sagt hem till mamma i eftermiddags, med 4ans spårvagn, suck. Usch va mycket konstigt folk de finns på dessa spårvagnar alltså. Tycker inte alls om dem. Men men vad gör man inte för att få träffa familjen ett tag :D Skulle ha testat ståsolariet men då stängde de såklart tidigare bara för att jag tänkte testa. Så de blev inget av med de tyvärr. Men fick mig lite god mat och lite gott sällskap iallfall. Sedan skjutsade mamma hem mig, skönt att slippa spårvagnen. Och nu sitter jag här. Har snackat med bella en timme på telefon också, har inte hunnit med så mycket mer. Borde väl egentligen sätta mig och kolla på festprogramet. Men de får vänta ett tag ;;) Ska kolla lite på tv nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback