Helg igen

Japp då var de helg igen. Synd bara att jag jobbar hela långa helgen. Kom hem från jobbet för 40 minuter sedan och ska strax ta och gå och lägga mig. Upp 05,20 imorgon för att ta mig till jobbet igen. Men men man får väl se de från den goda sidan då. Jag får ju pengar iallfall :D
Har vart på stan med älsklingen idag och handlat lite grejer till festen. Panduro är en himlans bra butik alltså. Hittade så mkt fint nu så. Men blev lite tyger och band och en del andra saker. Sedan bar de av till jobbet och mer har jag inta hunnit med idag. Imorgon är de ju dopet som gäller. Börjar ju kl ett och jag slutar egentligen halv tre men är de lungt kan jag gå tidigare. Får verkligen hoppas på det annars blir de inte mycket till dop för mig inte.
Ska ta och fläta mitt hår nu så att de blir fint till imogon.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: magdalena

Hoppas du fick gå på dopet : )

2008-07-05 @ 23:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback