Ledig..

Jaa så har man haft en dag ledigt nu då, skönt. Hade mamma här idag så att hon masserade mig, underbart skönt var det iallafall. Börjar kännas lite bättre i nacken meeeen inte alls bra. Hoppas hoppas de är bättre tills på fredag. Man jobbar ju ensam i gruppen på helgen och de går ju inte att jobba själv och ha så här i nacken. Men som sagt framsteg är gjorda :)
Idag var jag och darlingen och träffade våran fotograf. Verkade vara en hel goo kille alltså. Kändes avslappnat och bra och jag kan nog faktiskt tänka mig att till och med jag kan bli bra på de korten som han tar. Får väl alltid hoppas iallafall. Sedan gick vi en sväng i linnestan och kollade runt i små barnbutiker efter något till lilla thea som döps på lördag. Hittade en jätte fin grej men precis när vi skulle köpa den så insåg vi, läste på lappen, att den var från tre år så de sket sig. Ska iväg imorn igen och leta efter något. Gick in på ett jätte mysigt cafe och handlade lite också, EN kanelbulle som var typ 20 cm i diameter ;) EN bulle.. Hihi den va gigantisk. Men häftig var den..
Senare åkte jag hem till Bella och umgicks med henne ett tag. Jätte mysigt och blev bjuden på god mat också. Satt och snackade ett tag och sedan kom mamma och jossie och hämtade mig. De tog en sväng förbi pizzerian och sedan bar de av hem till mig. Var ett tag sedan de var och hälsade på. Skoj,. Blev ju inte så länge då men de va trevligt ändå, speciellt eftersom mamma gjorde min nacke lite bättre.
Ska iväg bort till mamma och syskonen imorgon. Ska testa på ett stå solarium. Hade ju tänkt att bli lite brun tills dagen d och då är de nog dags att ta och sola sig lite nu. Har ju ioförsig varit fint väder ute idag men inte har jag hunnit med att sitta ute inte. Kanske blir på förmiddagen imorgon :)

Natti nattti mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback