Provuppsättning..

Kom nyss hem från stan, min lediga dag idag. Såå skönt.
Har varit inne hos frisören och haft min provuppsättning och prov sminkning. Hur fint som helst blev de faktiskt. Trotts att vi gjorde de som sedan ska göras på 3.5 timme på 1 timme :D En jätte trevlig och snäll tjej som fixade allt kanon. Fina färger till sminket och vi förstod varandra precis med håret. Så nu är man fin friserad och sminkad för fest. Men de ska bort innan klockan 4 då älsklingen kommer hem. Kan ju inte visa de förens dagen d :D
Annars, jaa inte hänt så mycket. Håller på att grejer med detta hela min lediga tid och försöker få så mycket som möjligt klart så inget ska behöva göras i sista minuten och stressa sönder då istället. Bordsplaceringen ger mig verkligen ångest. Förstår inte hur man ska kunna få ihop de så att ALLA blir nöjda med sin placering. Kommer nog inte att gå faktiskt och vi hoppas att folk kan sitta med de flesta och inte blir sura för sin plats. Har iallafall bestämt att vi inte kommer ha bordsplaceringen i festprogramet. De ska ju tryckas nästa vecka och då är de ju typ 3 veckor kvar och mycket kan faktiskt hända på 3 veckor. Såå lämnar placeringen utanför och tänkte mig någon slags gästpresentation istället. Någon som har nått förslag kanske??

Jobbar imorgon kväll och så dag på torsdag och fredag. Sedan är jag ledig både lördag och söndag. Ska bli så skönt. För sedan går jag på monster veckan. Jobbar alla dagar utom fredagen och så jobbar jag sent/tidigt efter varandra varje dag så får inte sova så mycket. Men men är ju som sagt iallafall ledig i helgen. Kanske ska försöka hitta på något med någon kompis då kanske, så lite man hinner umgås nu för tiden alltså.
Ne nu ska jag ta och städa upp lite här innan jag ställer mig och plockar hårnålar..

Kommentarer
Postat av: magdalena

En trevlig grej som ofta används här är att man skriver nån presenterande kort text om alla gäster, (brukar vara kopplat till bordsplaceringen iof.) Kul om man inte alla känner alla.

Ska ni ha småbord eller långbord? Och stressa inte ihjäl dig... Be folk hjälpa dig/er ist. Kram

2008-07-09 @ 09:12:14
Postat av: magdalena

och förresten... blir folk sura så får de väl bli det. Överjobba inte placeringen : )

2008-07-09 @ 09:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback