Ännu en helg..

Japp så nu har de gått ännu en helg. Har bara haft de mysigt hemma med darling.. Eller vi har haft fullt upp men orkar tyvärr inte skriva om de just nu. Har fått världens sträckning i nacken så vad jag än gör, gör skit ont. Uscha.. Kan inte kolla åt höger överhuvudtaget. Suck, hoppas bara att de går över tills imorgon. Jobbar ju då.. Och har jag såhär ont kan jag verkligen inte jobba. Får väl se....Började ju med att jag har haft ont i axeln sedan i torsdags. Och idag när jag skulle sätta på mig bhn så bara knäckte de till i nacken och den va fast i läget. Sedan dess har jag legat i sängen/soffan och knappt kunnat röra mig. Hoppas på att en god natts sömn gör de hela bättre...
Återkommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback