Bakat..

Nu har jag haft en heldag framför spisen, hihi.. Eller jag har försökt mig på att baka stora amerikanska cupecakes. Gick faktiskt väldigt bra. Fick högsta betyg av både Älskling och Rikey. Själv åt jag bara en halv, var inte alls sugen på dem. Men men de finns ju 9 stycken kvar i kylen tills älsklings mamma kommer imorgon.
Imorgon ska jag få personlig träning på gymet. Ska bli jätte skönt med ett nytt träningsprogram då jag inte tycker att de gamla tar lika mycket längre. Så får väl se hur länge jag hinner träffa svärmor. Jobbar ju till halv 4 och ska vara på gymet kl halv 6. Men hinner nog med att ses iallafall.
De mesta är bestämt nu inför dagen d. Älsklingen har bokat stora hörnsviten på hotell 11. Massor med champange, choklad och jordgubbar på rummet och relaxavdelning :) Maten är nu beställd och klar. Kläderna är fixade. Blommorna beställda och de mesta runt omkring börjar fakiskt ta form. Ohh inte alls länge kvar nu alltså, börjar bli lite nervös faktiskt. Förstår inte hur man ska kunna stå där framme framför alla och INTE svimma eller börja gråta. Får väl se hur de går. Med de fina sångerna och allt. Men men man frå faktiskt gråta har jag hört ;)

NU ska jag ta och sätta på tvn och mysa ner mig i soffan innan jag måste lägga mig för att orka upp kl 5 imorn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback