Långpromenad..

Kom precis hem och satte oss och fikade lite och kollar på matchen. Blev precis 1-0 till tyskland. Men vad hade man väntat sig. Tyskland är de starkare laget helt enkelt. Tråkigt bara när Österike är värdnation. Jaja nog om de. Idag har jag jobbat, men var på introduktionsdag från halv 9-12. Fick höra lite föreläsningar om olika saker och sådär. Sedan bar det av upp på jobbet igen. Var att göra hela tiden hela eftermiddagen och när klockan var halv fyra var jag helt slut. Åkte iallafall hem och hade tänkt mig en tur på gymet. Men kännde mig inte alls pigg i kroppen och lite ont i huvudet och sådär så de blev inget gym tyvärr. Men jag och älsklingen tog oss en riktig långpromenad bort till Bella. Kan väl vara en sådär 6 km eller nått. Och sedan gick vi hem nästan direkt då Thea skulle sova och de blev lite stressig.
Annars, hmm har beställt tid för fotograf konsultation idag också. SÅ de är skönt. En till grej avpriickad på den långa, lååååånga listan. Om inte Felicia kommer hit till mig imrgon ska jag försöka sätta mig med bordsplaceringen och festprogramet en stund. Mellan storstädningen och tvätten. Kommer hon ska vi in till stan efter städningen och leta klänning till henne. Får hoppas att vi hittar något som passar damen :)

Ne nu ska jag ta och hålla älsklingen sällskap i soffan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback