mmm..

Gick ju som jag hade hoppats med fotbollen igår. Men va lite orolig ett tag där, trodde inte turkarna skulle spela så bra. Jaja nog om de, sitter hemma och funderar på om jag ska ta och städa lite här innan jag ska iväg på jobbet. Kollade nyss ut genom fönstret och min första idee om att gå på promenad avfärdade jag när jag såg de eviga regnet utanför. Så roligt egentligen, när de var bara sol i en månad här så klagade man på att de aldrig regnade. Och nu klagar man på att de bara regnar och aldrig är sol. Något mellanting skulle ju kunna vara bra. Helst skulle de då regna när jag jobbar och vara sol när jag är ledig ;)
Nästan klar med festprogrammet nu iallafall. Skönt att de börjar ta form. Inte mycket mer än 6 veckor kvar nu. Ohh vill helst inte tänka på de så, låter så himlans nära. Lite skrämmande fast samtidigt är det ju det jag, vi önskat oss. De vi planerat och bestämt under lång tid. Är nog de här med att stå framför alla som är de jobbigaste. Ohh tänk om man säger fel. Äsch, positiva tankar. De kommer gåå skit bra såklart :)

Mm ska nog ta och laga mig någon liten lunch här hemma strax. Måste ju gå iväg vid halv 1 eller något sådant och det är ju rätt så bra om jag har ätit något innan. Ioförsig så är de så himla konstigt att vi har våran rast kl halv 3. När vi börjar kl halv 2. Mm de är sant. Matrast halv 3. De är pågrund av att man ska hinna ha rast innan alla dagpersonalen går hem. Men de är ändå tidigt tycker jag. Då hade jag heldre börjat en halvtimme senare och inte haft rasten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback