Nu åker jag..

Japp, idag hade jag ju tenta på morgonen. Kände mig tyvärr inte alls bra pluggad inför den. Men de gick väl sådär. Var en fråga jag inte kom på vad jag skulle svara på och den var på 3 poäng. Hela tentan var på 65 och man måste ha 70 % för att få g. Så alltså kan man missa en hel del poäng. Får bara hoppas man inte har missuppfattat massor med frågor. Men men en ny chans ges den 20 / 8.. Onsdagen under min enda lediga vecka i sommar ;)

Sitter hemma nu och laddar inför uppresan. Har precis skickat iväg älsklingen och Yrla till Halmstad och pakat klart min väska. Nu väntar jag bara på att mamma ska höra av sig och säga om hon kommer hit och hämtar det hon ska eller om vi ska ses inne i stan. Måste äta nått innan jag åker också. Tåget går ju inte förens kl 19:00 så de är nog lungt.

Ne vet inte om jag kommer kunna skriva nått där uppe i norr. Mormor har ju inte ens någon dator, så de får kanske bli när jag är hemma hos Sandra då. Men antar att det inte kommer hinnas med ;)

Ha de så bra så länge så hörs vi i början av nästa vecka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback