Nu så...

NU ska jag nog ha lite tid över att skriva av mig lite granna. Åkte ju upp till Strömsund i torsdagskväll efter tentan. Helt otroligt trött var jag när jag satte mig på de förbannade tåget (SITTPLATS). Allt gick jätte bra tills konduktörerna kom fram till att det var alldeles för mycket folk på tåget. De andra bolaget som kör upp till norrland hade nämligen ställt in hela sitt natttåg och en del hade då kommit på vårat och fått "ståplats" biljett. Hmm ståplats 12 timmar lät väl lite väl illa. Och inte blev det ju bättre av att tåget var helt fullbokat. Så allt slutade med att det till och med satt folk i koridorerna i våran vagn. Så mycket sova blev det ju inte på vägen upp. När jag var framme i Östersund i tid (ovanligt) kom underbara lilla Sandra och hämtade upp mig och vi åkte runt och letade efter ett bra frukostställe. Fick tillslut bli på Mc donalds lillänge och sedan bar de av uppåt ström. Åkte hem till mormor och skulle vila mig lite men blev inte mycket med de, följde med momma upp till gammelmormor och var där ett par timmar. Sedan träffade jag Sandra igen, tillsammans med Emelie och Ida. Alltid så skoj att träffa gamla vänner. Synd att man inte har bättre kontakt med alla. Blev en tidig sänggång och lång sovmorgon på lördagen.
Sedan var de då dags för min Möhippa :) Sandra hämtade mig vid 1 och vi gick först och handlade lite. Sedan åkte vi hem till henne och gick över till Emelie. Där satt Ida och Emelie Z och en massa jordgubbar :) Sedan var de uppdukat massa annat gott. Brie ost, salami och gott bröd. Sandra öppnade de mosserade vinet och sedan satt vi och doppade jordgubbarna i de. Mmm mysigt. Fick en väldans fin utstyrsel också :P Hehe Röda leggins med silver stjärnor på, ett vitt linne som räckte precis nedanför rumpan PRECIS nedanför, och en jäkla snygg orange mössa. Sedan hade tjejerna fixat en tshirt/linne till mig som de hade skrivit på. Riktigt roligt med påhittiga vänner :)
Fick en del uppdrag och en uppblåsbar rosa liten delfin och en lila luddig princess väska att bära med mig under kvällen. Ett av uppdragen gick ut på att jag skulle ha ett godishalsband på mig och sedan bjuda killarna av de när vi var ute på krogen. När jag hade gjort de så skulle jag be dem om deras namn och nummer som de skulle skriva på tröjan. Fick faktiskt ihop en del :) När vi hade suttit där ett tag så kom Sara också och så fick man träffa henne, jätte snäll tjej. Från emelie bar de iväg hem till Ida och där blev de grillning och dryckesintag ;) Fick två gooa pojkar som sevitriser/Strippor haha.. Så roligt, och de hade skrivit en alldeles egen sång till mig. Sitter fast uppe i huvudet än faktiskt, så den måste ju vart väldigt bra. Drack massa god tequila (Stavning?) roose, mums.. Och super god mat. Kom en till ny tjej för mig och anslöt till oss också, Karin. Super söt tjej alltså.Lekte lite roliga lekar och sådär innan vi gick iväg till stömsunds metropol Hörnet. Emelie z och ida åkte hemmåt då de skulle upp tidigt dagen efter. Va lite lite folk men hade väldigt roligt där. När det stängde, redan kl två så stod vi utanför en bra stund till tre tror jag och snackade med folk. Och jag fortsatte ragga telefonnummer. Sedan gick jag, Sandra, Emelie och Robin hem till Glen och där vart vi väl till 5 tror jag. Så det blev en jäkla lång och trevlig dag/kväll/natt. Hur underbart som helst. Tack så mycket tjejer för att ni fixade de till mig, tack...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback