Ont..

Gick på jobbet imorses, mm ont. Kom dit och förklarade situationen och bestämde mig för att försöka jobba. Pratade med en jätte snäll sjukgymnast som undrade va jag hade lyckats med. Min högra axel är ca 3 cm nedanför den vänstra. En rejäl sträckning alltså. Men fick testa på TNS behandling, ström som bearbetar muskeln under en halvtimme på förmiddagen och en halvtimme på eftermiddagen. Och faktiskt, de känns bättre. Har värme på nu när jag sitter här, försöker att skriva med en hand men sjukgymnasten sa ioförsig att jag kunde röra på mig så mycket som möjligt så kan nog skriva lite försiktigt även med högern. Ne usch nu blev de bara klagomål här. Men förhoppningsvis blir de bättre och försvinner till helgen iallafall. Dop på lördag :)

Hörs 

Kommentarer
Postat av: magdalena

stackare, inte skada dig så där!!!

2008-06-30 @ 23:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback