Träning

Nu har vi äntligen kommit iväg till gymmet. Har ju inte hunnit dit något sedan jag kom hem från Strömsund. Usch, man känner sig så lat när man inte vart där på ett par veckor nästan. Men blev iallafall träning idag. Körde hårt på överkropp. Måste ju ha fina armar tills dagen d ;)
Annars har jag storstädat och försökt få tag på lillasyster hela dagen. Skulle ju ut och leta klänning till henne men inte fick jag tag på henne inte. Klockan halv 3 ringer hon och vill komma men då var de ju redan försent. Skulle ju tvätta klockan 5 och har ju inte hunnit med de heller sedan jag kom hem så det var VÄL behövligt. Men men vi får gå och leta klänning nästa vecka istället.
Har iallafall suttit och pillat lite med festprogrammet idag. Känns riktigt fint faktiskt. Får bara hoppas på att ingen hoppar av i sista minuten, då blir bordsplaceringen i häftet felaktig. Men de får man väl ta isåfall.
Sitter och kollar på lite fotboll nu, Frankrike- Italien. Hoppas på Frankrike, får väl se.
Åker ut till svärmor på torsdag eftermiddag efter jobbet. Vi tar med oss lill kissen och sover över och är där borta hela midsommarafton. Men får åka hem igen på kvällen på midsommar eftersom jag jobbar kl 07.00 på lördagen. Blir mycket pengar men hade mycket heldre velat vara ledig och kunnat ta de lungt.

Nu ska jag fortsätta kolla på matchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback