Blev inga

blommor kollade på idag. Fastnade totalt i mitt pluggande och sedan blev klockan för mycket. Älsklingen kom hem med en kompis och så satte de sig också och pluggade. Vips var klockan 5 och dags för mat. Så blommorna får bli på fredag ändå.
Fick bli snabbmat idag, pizza. En vezuvio med lite mindre ost blev det för mig. De har en tendens att lassa på mängder med ost där borta. Inte så gott. Sedan har jag inte hunnit med så mycket. Fixat en liten avslutningspresent till min handledare. Blev bara en liten sak, hon ville inte ha något så kändes lite dumt att köpa något stort.
Ska väl strax gå och lägga mig här. Ska ju upp tidigt imorgon för min sista praktikdag då. Skönt men ändå lite vemodigt, thar trivts så bra där. Tror nog att jag kommer hamna innom psykiatrin sedan. Kanske inte direkt som färdig sjuksköterska men iallafall senare.
Nu ska jag ta och fixa lite här hemma och sedan blir de hälsa på kudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback