Byte

Gjorde ett byte igår. Bytte min söndag dag till måndag dag istället. Mycket skönare att vara hemma och umgås en söndag än att sitta hemma själv på måndagen. Och så tyckte inte min handledare att jag skulle behöva komma in och jobba en söndag utan betalt ;) HIhi.. Skönt. Men imorgon blir de tidig uppgång runt 4. Mm skoj..
Händer inte så mycket idag. Älsklingen och Robin sitter här brevid mig och spelar lite mario cart och är bakis. De va iväg på någon skoj fest igår. Jag kom ju dock hem lite för sent för att åka dit tyvärr. Blir nog en liten lång promenad sedan, ut och få lite motion/luft är inte så fel. Men vädret är väl inte de bästa, har bara 9 grader varmt ute. Brr.. Jämfört med 25 förra veckan. Men men sommaren kommer väl snart.
Inte länge kvar till tentan och seminarier nu alltså, jag måste verkligen  ta tag i dem snarast. Känner bara att jag inte hinner nått nu när jag är i borås hela tiden och praktiserar. När man kommer hem är man så trött och ska upp så tidigt att man knappt kan göra annat än att äta och sova. Men nån gång ska jag då hinna plugga var de tänkt iallfall.
Jaja min pappa kommer hit på onsdag iallafall. Ska bli roligt. Var ett tag sedan han var nere. Var väl i november tror jag. Ska bli roligt, får väl se vad vi hittar på. Kanske tar oss till Liseberg nån dag och kanske in till stan. Hoppas iallafall på fin väder så vi kan sitta ute i solen och bara njuta.

Ne nu ska jag ta en dusch och sedan blir det utgång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback