De blev av :)

Ja idag kom jag ÄNTLIGEN iväg och kollade på mina blommor. Gick jätte bra och kommer förhoppningsvis bli precis så som jag vill ha dem. Ska in igen och lämna en grej och sedan är det klart. Verkade vara en väldigt trevlig och goo florist också, de känns skönt. Ska få komma dit dagen innan (kvällen) och kolla på buketten. Så om jag inte känner mig riktigt nöjd så kommer hon att hinna fixa det till morgondagen. Så skönt med människor som vet vad riktig service är för något. Att ta hand om sina kunder och göra det på ett bra sätt. Hittade föresten just den sortens ros jag ville ha. Så nu är jag väldigt nöjd.
Efter att vi varit hos floristen så bar det iväg till backaplan och Bella handlade sig en klänning. Jag hittade 2 presenter till Robin som fyller år imorgon då. Hoppas han blir glad. Han ska ju få hitta på lite grejer också och de är ju inte fel det heller. Kom iallafall hem aldeles nyss och har hunnit med och äta lite tacos, mumsigt. Ska snart krypa upp i soffan tillsammans med älskling och Yrlisen och mysa lite i sommar natten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback