Nu var vi bara två..

Japp nu har pappsen åkt hemmåt. Han tog och gick härifrån redan vid 8 i morses. Orkade inte gå med honom hela vägen in till stan. Men det var faktiskt han som propsade på att jag skulle stanna hemma. Så när han hade gått så gick jag faktiskt och la mig en sväng till. Var ju faktiskt uppe rätt länge igår och kollade på tv. Har iallafall varit skoj att ha honom här. Riktigt trevligt. Förstår inte vart dagarna har tagit vägen bara.
Annars idag, ja vi fick jäkla brottom när vi kom på att vi skulle vara borta och kolla på våran lokal kl 12.00 när kl var kvart över 11. Tar ju ca en halvtimme att gå så de blev att göra iordning sig snabbt och gå riktigt snabbt bort. Men när vi väl kommer dit så har han som skulle visa oss den glömt bort de :O Så vi får ta de nästa söndag istället. Ska dit och mäta och räkna lite granna. Gick sedan tillbaka till backaplan och handlade en liten morsdagpresent till mamma och gick hem för att hämta kakorna som jag bakade åt henne igår. Blev upphämtade här hemma av mamma och Jossie. Skönt att slippa åka buss hela vägen ut. Fick god mat och massa gott fika efteråt. Sedan fick vi skjuts hem också. Härligt. Efter det har vi inte hunnit med så mycket. Fixat lite här hemma och sådär. Betalat lite räkningar och bara tagit det lugnt.
Imorgon är det borås som gäller. Jobbar ju måndag kväll, tisdag dag, onsdag kväll och sist torsdag dag. Usch inte skoj med sånna sena kvällar och tidiga uppgångar. Förhoppningsvis kan jag sova i borås någon dag eller iallafall få komma lite senare på morgonen så jag åtminstonde får sova 5 timmar.
Blir väl lite kvällsfika strax och sedan är de läggdags. Upp och träna kl 07.30 imorgon :)

Kommentarer
Postat av: magdalena

Värst vad hurtigt du planerar att börja veckan : )

2008-05-25 @ 21:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback