Ny soffa

sådär.  Nu har firman kommit och hämtat våran nya skinnsoffa och bytt ut den till en likadan också ny soffa ;)
Det var nämligen lite bortskavt läder på den första och det är ju inget man betalar massor med pengar för att ha inte. Den är iallafall jätte snygg. Vit skinn soffa med en härlig divan som jag ligger i  nu och skriver i. Skönt att man köpte den på ett bra ställe så att vi slapp åka in med den själva utan de bara kom och bytte ut den.
Annars gör jag inte mycket. Är påväg till praktiken strax. JObbar kväll idag och tidigt imorn. Ska höra om jag kan få börja lite senare imorn så att jag inte bara får sova 3 timmar inatt. Hon är snäll handledaren så de löser sig säkerligen. Har en elektriker som jag väntar på här hemma också föresten, men han verkar inte dyka upp innan jag går. Men han har nyckel och tillåtelse att gå in om vi inte skulle vara hemma. Måste fixa en del av våra eluttag. Allt är typ från 70 talet tror jag. Vissa funkar, vissa inte.

Ne nu ska jag traska iväg till spårvagnen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack så mkt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback