Sen kväll

Oh såhär sent har jag inte vart uppe på ett tag. När man måste gå upp innan klockan 5 på morgonen så är de inte så ofta man orkar vara uppe även om man råkar vara ledig dagen efter. Och vet ni, jag är faktiskt ledig imorn också. Ska bli skönt. Vila upp mig för 3 jobbiga dagar med massa jobb.
Imorn ska jag plugga lite här hemma, är nog dags att börja med det nu har jag upptäckt. Sedan ska vi åka iväg till mamma älsklingen och jag. Tillbaka till gamla hemtrakter och mysigt att hälsa på dem. Blir nog inte så värst länge då de ska åka iväg till Alingsås lite senare på kvällen och jag ska ju upp på lördag så jag kan inte åka med.
Ne nu får de bli lite kvällsfika och sedan bär de av till sängen.
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback