Sista dagen.

Idag klev jag upp super tidigt för att ta bussen till min sista praktik dag på psykosavdelningen. Var lite vemodigt faktiskt, att lämna alla som man lärt känna. Känns som man kom rätt så nära en hel del personer där. Tror att jobbet hade passat mig faktiskt. Kanske blir en sån syrra av mig också någon gång. Fick iallafall högsta betyg av min handledare och till och med beröm av chefen som tyckte jag skulle börja jobba hos dem :)
Inte hunnit med så mycket mer än det idag. Kom hem och fixade lite mat till älsklingen och mig för de va tänkt att det skulle bli träning. Men så kom han hem aldeles för sent så de blir träning imorgon bitti kl 9.00 istället. Skönt att komma dit på morgonen då de inte är så kvavt och varmt där inne.
Ska ta och ringa upp Angelica nu och prata lite med henne om måndagen.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback