Tidig morgonmotion

Japp idag gick jag och älsklingen upp innan 8 på våran lediga dag. Eller iallfall på MIN lediga dag. Han började inte förens kl 10.30 så vi vart tvugna att gå upp för att hinna med ett litet gympass innan han skulle till skolan. Skönt, körde ben idag. Usch och fy vad klen man är. Ska verkligen försöka hålla detta med 3 ggr i veckan nu. Försöka ialla fall. Denna veckan sket de sig tyvärr, jobbar ju hela helgen så hinner inte träna då.
Annars ja, har fått schema för mina första 3 veckor i sommar. OCh har redan vart tvungen att be om att ändra en tid. Så jag kan åka upp till mina gamla hemtrakter och inte behöva åka hem efter 1 dag. Gick bra iaf och jag fick den tid jag ville ha. Så jag blir uppe mellan den 6-9 juni. En snabb visit men har ju inte varit uppe på över 2 år så vill iallafall åka upp en liten snabbis.
Ska förhoppningsvis träffa David idag eller imorgon. Ska låna hans lägenhet i borås i helgen. Tar mig ju inte till praktiken innan kl 10 på lördagar och söndagar annars. Och det är väl lite väl sent när man ska börja kvart i 7.

Ne nu ska jag ta mig något att äta såhär efter träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback