Tidigt morgon.

Vaknade vid 8 imorses på min lediga dag, de ni de är faktiskt rätt underbart. Vad man hinner med mycket när man är uppe tidigt på morgonen. Har hunnit äta en jätte stor och god frukost. Har varit på gymet och tränat i 2 timmar. Så underbart. Har även hunnit med att plugga lite och sitta ute i värmen en stund. Är ju helt sjukt varmt här. Känns som om man skulle vara utomlands. Har väl sisådär 25 i skuggan nu och solen kan man knappt sitta i. Synd de, jag som vill bli brun till sommaren. Eller ja sommaren är ju redan här, men iallafall till augusti. Då vill jag kunna stå där framme och vara brun och snygg. Va skönt det hade varit om jag hade haft lite mer färgpigment så jag hade blivit brun super snabbt. Hade varit nått, istället för att behöva ligga ute och få cancer fortare så länge som jag måste ligga. Men men alla kan ju inte ha lite bra pigment som min bror och mamma. Ja och mina andra lintottar till syskon blir också mycket brunare än jag. Varför fick jag alla de dåliga generna för ;)

Svårt att koncentrera sig på pluggandet när det är såhär varmt ute. Killarna här hemma sitter ute och programerar i värmen på balkongen. förstår inte att de orkar sitta där ute. Men de kommer nog in igen när solen ligger på lite mer därute. Om en sisådär 30 minuter kan jag tänka mig. Ska snart krypa upp i våran härliga stora soffa här och läsa lite ur min favorit bok "Psykiatrisk omvårdnad". Jäkligt intressant, men ändå inte roligt när man blir tvingad att läsa.

Helgen då. Ja imorgon blir det en heldag helt ägnad till min bror som fyller 20. Blir grillning och annat gott på dagen. Sedan åker vi in till Liseberg och kör lite 5 kamp och dricker och äter gott. Blir middag ute på någon fin resturang senare också. Och lite öl/cider ska också intagas. Söndag, ska träna lite på förmiddagen. Kolla på lokalen vid 12 och sedan blir det väl plugga antar jag. Kanske ska träffa Sara en sväng också. Länge sedan jag hade tid att umgås känns det som. Hinner knappt med mina underbar vänner. Hade vart så skönt med en riktigt semester i sommar, men inte då. Så smart var inte Evelina att hon bad om att få ha något ledigt i sommar. Blir väl ledig 5 dagar där i augusti. 2 dagar innan och 2 dagar efter den 8 har jag blivit lovad. Har ju inte fått schemat för augusti än så jag hoppas verkligen att det blir så. Annars måste jag ringa och klaga och det är ju inte riktigt min starkaste sida. Usch jag bara hatar att ringa upp chefer och dylikt. Läskigt... Hihi..

Bella kommer och hämtar mig här vid halv 4 iallafall så jag kommer ut en stund. Vi ska först och främst kolla på lite blommor och sedan blir de väl umgås lite granna och sådär också såklart. Trevligt trevligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback