Blåser..

Sitter här hemma i soffan och läser mina artiklar, ska ju jämföra 2 stycken med varandra. Kommer nog gå bra, trist bara att jag måste fixa de tills imorgon. Men gud vad de blåser ute, har gjort de i flera dagar nu. Svårt att sova på nätterna, låter så himlans mycket utanför fönstret. får hoppas att de slutar snart. För ser att de är riktigt fint väder annars ute idag. Solen tittar fram, och de ser sådär mysigt höstigt ut. Ja förutom höst blåsten då såklart, den är som sagt inte så värst mysig.
Funderar på att åka en snabbis in till stan idag också, men får väl se om jag hinner. Älskling har ju tenta imorn så han sitter här och pluggar, och snorar. Förkyld..

Ne nu ska jag återgå till mitt jobb mer artiklarna.. Kanske skriver lite mer ikväll om de händer nått vill säga :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du får införskaffa öronproppar, det har jag funderat på att göra, franska städorskor är det värsta ljudet att vakna till! hehe..

2008-10-23 @ 22:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback