Fortsatt arbete

Fortsatt arbete med uppsatsen idag. Suttit hela dagen och tog inte bussen från Borås förens 20 i 5. Vilket innebar att jag inte var hemma i gbg förens vid kvart i 6. Är ju alltid massor med köer vid den tiden så tar mycket längre tid att ta sig fram. När jag kom fram till stan så kom älskling in och vi gick och handlade en present till hans mamma som fyller år på måndag och till min lillebror som fyller år på lördag.
Imorgon har vi bestämt att sluta klockan halv 3, så jag är i stan vid 4 då ska jag träffa David. Ska bli jätte roligt, har ju inte träffat honom sedan bröllopet. Han har varit ute och tågluffat så han har säkert massor med skoj att berätta :)
Sedan blir de hem och myskväll. Ska upp tidigt på lördag och hinna med ett Body Pump pass innan vi åker till bror och firar honom. Blir garanterat en sen kväll, tar ju ett tag att ta sig från dom.
Sedan blir de tidigt på söndagen också, upp och gå på mässan och sedan ska vi ut till svärmor och fira henne hela långa dagen. Skulle få en god söndagsstek där ute :) Mumsigt..
Nu ska jag kolla klart på medium och sedan ska vi gå och lägga mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback