Tekväll.

Ska strax iväg till Johanna och mysa med henne ikväll. Ska bli riktigt trevligt att hälsa på henne lite, inte ofta det händer. Ska ta med mig hennes födelsedagspresent också. Hon fyllde år i slutet på augusti, ja där ser ni hur ofta vi träffas. Men nu ska de bli bättring på det. Har precis kommit fram till att de tar 17 minuter att åka härifrån hem till henne. 17 minuter är inte alls någon lång tid. De är kortare tid än vad jag ägnar åt skräpserier på lördagar, och kortare tid än jag ägnar till att ta mig till coop fram och tillbaka. Såå nu är de ändring som gäller.
Igår var jag iväg på body pumpen, tog sisådär 5 minuter innan jag hade ont i höger armen :P haha och upptäckte att jag var kissnödig. Inte bra när man inte har en paus på 1 timme. Men lyckades klara mig igenom hela passet och nu har jag inte bara ont i höger armen utan även i vänster, kan kanske bero på träningsvärk, vem vet.
Ne nu måste jag gå iväg, så jag inte missar bussen som alltid brukar vara sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback