Älskade...

Hade ledigt igår, super skönt. Fixade och donade så att de mesta är klart i lägenheten nu. Pluggade dock ingenting. Orkade verkligen inte det, var ju så mycket annat jag skulle göra. På eftermiddagen ringer mamma och berättar att min älskade gammelmormor har gått bort. Hon dog igår morse. Suck, varför måste livet ta slut. Varför kan inte allt bara vara som när man var liten, och stanna så jämt. Då hade jag både en gammelmormor, en gammelmorfar och en alldeles underbar morfar. Alla var verkligen underbara människor, människor som jag ser upp till och som har varit förebilder för mig i livet. MEN, så är ju inte livets gång. Och det vet jag ju. Men ändå är det lika jobbigt varje gång de händer. Trotts att jag var någorlunda förberedd denna gången och att hon inte alls led eller for illa av att dö. Jaja begravning uppe i kära gamla strömsund redan nästa helg. Åker upp med mamma och familjen på torsdag och antar att vi stannar tills på söndag. Älsklingen kaan inte åka med, tenta.. Och sedan ska han upp till östersund helgen efter på sin farmors begravning. Mycket på en gång nu..

Men men annars är allt bra, förutom att jag inte har orkat plugga någonting då. Eller gjort något annat vettigt alls idag. HAr suttit och spelat en del idag. Skönt med avslappning.
Var nyss iväg och handlade lite till middagen som vi började med nu. Blir grön curry kyckling och ris. Och en god sallad och liba bröd till det. Mumsigt.. Nästan lika gott som Bella och Ricky ska ha ikväll med sin 6 rätters middag ;)

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback