En hel helg har passerat.

Och jag har inte skrivit någonting på hela långa helgen. Kan bero på att jag inte rriktigt har haft någon tid över att skriva på, plus att de har varit fint soligt väder här hela helgen så jag har inte velat sitta inne vid datorn :)
I fredags blev vi utbjudna på mat av svärmor och Peter. Mysigt och riktigt gott var det. Gick på en liten thai resturang som ligger i en "källare", alltså 1 trappa ner. Satt där länge på kvällen och sedan bar de av på krogen en stund. Inte så värst länge för vi var så otroligt trötta både jag och älsklingen.
 Tog oss en lång sovmorgon (kl10) på lördagen. Så skönt, men det gjorde att vi missade vårat Body Pump pass som gick vid 11. Bestämde oss för att de de idag istället. Sedan åkte jag in till stan och träffade min underbara syster. Vi strövade runt i butiker och myste i solen. Satte oss på ett cafe i haga där de gör jätte kanelbullar och även jätte chokladbollar. Felicia tog en chokladboll och orkade inte ens äta upp den. Mumsigt.. Kvällen spenderades hemma med några vänner till älsklingen. Öldrickande och wii spelande blev det. Riktigt skoj.
Imorse sov vi också länge, skönt med sånna helger ibland. När man inte ställer klockan för att gå upp utan bara sover tills man vaknar. Länge sedan vi gjorde det sist. Gjorde en jättefrukost med mannagrynsgröt och goda smörgåsar och begav oss sedan ut på långpromenad hem till Bella. Var där en  stund och tog en fika sedan gick vi tillbaka hem och jag följde med Bella och kollade på kläder en sväng. Blev bara en snabbis då vi hade bokat in oss på ett core puls pass klockan 4. Och shit va jobbigt säger jag bara. Om nu cirkelträningen i tisdags var jobbig så var de här döden nästan. Men vi tog oss igenom det och nu sitter jag här med ont i både mage, rygg och rumpa.

Ska ta och läsa igenom mina vetenskapliga artiklar som ´vi ska ha seminarium på imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback