Snart så..

Nu är han snart klar här hemma med tapetserandet. Väntar bara på att el kontakterna ska sättas tillbaka och handtagen på dörrarna ska monteras.
Sitter i soffan hemma och har de lite mysigt.. Har myst ner mig i tjocktröja och mysbyxor, funderar på att gå och fixa mig en kopp te. Kollar på ett program om syskonkärlek, eller rättare sagt syskon som har sex med varandra. Lite läskigt verkar det alltså. Hemskt..
Har haft seminarie idag om vetenskapsteorier. Suck, inte de intressantaste kan jag ju säga. Men de gick bra och jag känner faktiskt att jag förstår mer nu än innan.
Ska kolla klart på dokumenteren nu.. Kan inte sitta någonstans och skriva nu innan han är klar här hemma, så de blir inga långa inlägg. Men de kommer mina vänner, de kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback