Jobb,Jobb,Jobb...

Mm nu är man mitt inne i jobbet, har jobbattvå nätter och inatt blir min sista för denna veckan. Skönt, börjar bli trött nu. Vaknade inte förens vid 17 idag, vilket alltså betyder att jag sovit nästan 9 timmar sedan imorse. Skönt att man kan sova men är ändå trött, hoppas inte de är nattjobbet som gör de. Har ju jobbat natt förut utan att de har varit några problem.Men men de är ju iafllfall en invänjningstid de här med att jobba natt. Får se hur de känns efter 1 månad till, de är ju ändå de jag har fått förlängt på jobbet.

Imorgon direkt efter jobbet ska jag åka bort till mamma och ta hand om mina småsyskon. Ska hjälpa till och avfrosta frysen också som de ska få ny på fredag. Mamma är nämligen iväg på spa, i jobbet.. Tänk om man kunde ha de så lyxigt. Ioförsig så jobbar hon ju också när hon är där men vilken god mat och dryck dom får. Mums..

Nej nu måste jag ta och hoppa in i en dusch innan jag ska bege mig iväg till jobbet...

Kommentarer
Postat av: Sandra Nilsson

Uppdatera mera!!!!! :)

Kramar

2009-10-31 @ 19:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback