Sjuk..

Uscha... Jobbade i måndags natt men sedan var de stopp. Gick hem i tisdagsmorse med feber och ont i halsen/huvudet. Fick helt enkelt sjukanmäla mig till tisdag och onsdag natt. Är ju ännu jobbigare när man ska vara vaken på natten. Så de senaste dagarna har de inte hänt NÅGONTING. Bara legat hemma och tagit de lungt. Och idag mår jag faktiskt bättre, skönt. Ska in till sjukhuset och ta lite blodprover senare idag. Inget allvarligt utan bara en uppföljning på vad jag jobbade med i sommras.

Helgen då, ja imorgon blir de nog lungt. Vi kanske ska en sväng till Alingsås kanske. Får se om de blir av, Älskling ska prata med honom idag. Sedan på lördag ska vi träffa Bella och Jocke. Ska nog hem  till dom på middag och mys och sedan kanske vi tar och går ut lite granna, får se.

NU ska jag hoppa in i duschen och sedan sätta mig och välja ut lite bilder som ska skickas in för framkallning :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig!!!

2009-10-08 @ 17:25:09
Postat av: Sandra Nilsson

Tråkigt att vara sjuk, hoppas du mår bättre nu! :) Du måste ju lägga upp lite bilder på bloggen också så man ser vad som händer i ditt liv :)

2009-10-11 @ 18:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback