Nu har jag helg IGEN.

Jag har sagt de förut och jag säger de igen, tiden bara flyger förbi. Nu har jag jobbat mina nätter och fick helg idag. Försökte verkligen ställa om dygnet lite idag genom att ställa klockan på 13.00. Detta innebär ju att jag får sova iallfall 5 timmar. Trodde i mitt enfald att de skulle gå bra. MEN när klockan ringde ställde jag om den till 14.00. Och när klockan ringde då var de riktigt segt att komma upp. Låg och myste lite granna med katten och sedan fick jag ta en lååång dusch innan jag äntligen vaknade till liv. Tog en långpromenad runt området och bort till djuraffären på backaplan. Handlade en refill till våran "burk/låda/hink" som vi slänger kattbajset i. Använder man den som man ska så luktar de ingenting alls hemma, skönt.

Imorgon ska jag först ta och palla mig iväg på ett body pump pass (mitt första sedan innan sommaren) och sedan ska jag träffa min kära syster. Ska bli roligt, även om de inte blir så länge..

Nu ska jag kolla klart på filmen jag har börjat titta på..

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Vi ses online senare då : )

Hoppas vi kan spela något ikväll.!

2009-09-25 @ 10:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback