Skriva,skriva..

ja de är vad jag har hållt på med idag. Eller nja snarare ikväll. Är ju fortfarande på vårdcentralen och praktiserar på dagarna. Trevligt trevlig. Har fått testa på de mesta nu. Snart gjort halva praktiken och de känns fint. LITE svårt att vara totalkoncentrerad när man vet att avslutningen är så pass nära. Mindra än tre veckor kvar tills jag börjar jobba, som SJUKSKÖTERSKA. Kan inte riktigt fatta de än, men de kommer väl. Skönt när man äntligen får sin legitimation. Tyvärr tar de ju ett tag att få den. Ska ju skickas in en massa till socialstyrelsen för att man ska kunna få legitimationen. Skyddat yrke..
Annars, ja de händer inte så himlans mycket annat just nu. Fixar och donar med examen och allt som hör där till... Men ja just de, jag har officiellt blivit en "kärring" nu :P JAg har beställt mig tre par av STÖDSTRUMPOR. Japp ni hörde rätt, stödstrumpor. Men eftersom jag kommer stå väldigt mycket i mitt jobb i sommar (inte gå lika mycket som man gör när man jobbar på avdelning) så behövs det. Har märkt de när jag är på praktiken nu, vad mina ben svullnar. Så jag tog tag i saken och beställde mig några i snygga färger. Inga sånna där tantbruna inte, utan de är rosa, svart/röd randiga och vit/turkosa. Jätte fina.. Ska ta och testa dom imorgon och se hur de går :)

Nu är de sängtime här.. Natti natti..

Kommentarer
Postat av: Karro

TACK TACK! Ja Gbg är en underbar stad tycker jag... Mkt shopping och fina grönområden :-)Vart bor du? :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback