Bortrövad sambo..

Jobbade ju hela helgen så har inte haft någon möjlighet att skriva här. Blir ju så när man jobbar att när man väl kommer hem så hinner man inte alls sitta vid datorn och hänga utan har andra saker för sig. Iallafall, i söndags efter jobbet åkte jag och älsklingen och solade och handlade. Gjorde en god middag och jag bara väntade på att klockan skulle bli 6. Då kom hans mamma och syster och satte på honom ögonbindel och hörselkåpor med radio i. JAg snabbade mig och packade hans väska och sedan bar det av till tågstationenen. Letade upp rätt tåg och ledde på honom till tåget. När han väl var på och stod utanför sin kupe tog vi av honom allting och snacka om att han blev chokad. Inte hade han väl tänkt att han skulle få åka upp till ÖSTERSUND och ha svensexa där uppe. Jo men visst, killarna hade fixat biljetter och massa skoj till honom där uppe. Kl kvart i 7 på morgonen igår kom han fram och då möttte dom upp honom. Sedan vet jag faktiskt inte så mycket mer om gårdagen mer än att dfe spelade paintball och att han inte fick ha sin telefon på hela dagen. Fick ett sms kl kvart i 3 att han var hemma och inte hade brutit några ben så de var ju bra :)
Ska väl ta och ringa upp honom lite senare idag. Tänkte att han behöver nog sova en stund om han ska orka med helgen också. Ska ju på maiden på lördag..

Ne nu ska jag iväg och sola med Bella och sedan vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Har ju min lediga dag idag så blir väl slappa lite. Tänkte kanske kolla runt lite på backaplan och se vad som finns där. Såg att de var stor rea på massa ställen iallafall. Alltid skoj med rea :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback