Äntligen lite andrum..

Idag har jag varit hemma HELA dagen och bara tagit de lungt. Suttit lite vid datorn, pratat i telefon och bara slöat. Underbart med lite ledigt från uppsatsen, vi bestämde nämligen igår att vi behövde lite ledigt. Så idag var en ledig dag. Och imorgon ska vi hem till våran handledare och hon bor ju här i Göteborg så jag slipper åka till Borås. Skönt, lite sovmorgon då också.
Blir gymet ikväll, ett skönt Pump pass står på kalenderna. Ska bli skönt.. Har faktiskt inte någon träningsvärk alls sedan i tisdags, efter all den mag träningen som jag körde då trode jag att de skulle vara värre än de är. Bra de, annars hade de varit svårt att träna idag.

Nu ska jag fixa lite med maten, kyckling och ris. Mumsigt...

Kommentarer
Postat av: magdalena

Levlat ifrån mig såg jag igår....

Hoppas att det lugnar sig i Tailand nu när ni bokat resan!!

2008-11-28 @ 13:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback