artiklar...

Jag tror att jag kommer att vägra läsa en enda jäkla vetenskaplig artikel efter att uppsatskursen är slut. Helst hade jag helt enkelt velat strunta i detta men inte kan man de, då får man ju ingen legitimation och man får inte jobba som sjuksköterska. Så de är bara att bita i det sura äpplet och stå ut med de.. Bara 2.5 månad kvar. Sedan hoppas jag inte att jag behöver läsa så många nästa termin. Men men man ska inte klaga, många som har de värre. Älsklingen har ju som sagt 2 tentor denna veckan. De är lite jobbigare än att läsa lite artiklar, de kan jag ju hålla med om.
Har iallafall fullt  upp här hemma nu med tvätten, usch vi hade hela 7 maskiner tvätt. Förstår ni hur mycket det är för att vara två personer i hushållet. Suck, smutsiga familjen :) Kan ju bero på att vi inte har tvättat på 2 veckor också. Börjar ju få slut på kläder känns de som. Iallfall de man brukar använda. Ska ta mig en kopp te och sätta mig en stund och bara slökolla på tvn tänkte jag. Min hjärna behöver lite avkoppling, och tyvärr har jag ju inte mitt acc igång så kan inte sätta mig och spela som avkoppling heller. Får se till att älskling fixar det snart tror jag..

Kommentarer
Postat av: Magdalena

mmm verkligen på tiden ; )

levl 14 nu på nya realmen

2008-10-20 @ 12:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback