Fredag.

Nu var det alltså fredag igen. En till skolvecka har gått och jag är minst lika trött som förra veckan. Trotts att jag inte ens har börjat med dagens plugg här hemma :S Men men, är väl såhär på hösten, man blir mer trött än vanligt. Och så har man ju mycket i huvudet också just nu, både skola och privat.
Igår vart de ett tufft bodypump pass på kvällen, underbart skönt men ont i mina stackars axlar idag kan jag säga. Min svagaste punkt på kroppen tror jag nog är axlarna faktiskt.
Jaaa sedan har de väl inte hänt sådär jätte mycket mer. Ska in till stan en sväng idag och gå på apoteket, de ända som inte finns här på backa plan. Lite konstigt att de har alla vanliga affärer som h&m, gina, lindex, kicks, stadium, elgiganten, hemtex mm men inte något apotek. Det finns tillochmed ett systembolag här. Men tar mig en sväng förbi Göteborgs bästa godisaffär också när jag åker in till stan, så de är nog värt det iallafall :)
Imorgon bär det av en sväng till Mariestad. Ska bli jätte skoj, har ju inte vart och hälsat på Marie på ca 2 år tror jag. Så vi ska ut på krogen och träffa folk och bara ha skoj och umgås. De behövs nu när man har så himlans mycket att tänka på och behöver koppla bort lite ibland.
Ne nu ska jag ta och göra mig iordning, plugga lite och sedan bege mig in till stan..

Kommentarer
Postat av: magdalena

ha det så skoj :)











2008-10-10 @ 15:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback