Kort dag.

Gick bara till lite efter 12 idag på skolan. Skönt, hade ju seminarium, ni vet den där j**la artikelgranskningen. Gick faktiskt fin fint. Vågade tom prata en massor och sa fler än många andra. Kändes bra :) Sedan fick vi tillbaka statistiktentorna också. Hade bara ett fel, slarv. Så de var riktigt skönt. Kan man känna sig lite nöjd med sig själv iallfall.
Fick ju träna pumpen själv igår, älskling är lite halv sjuk så han ville inte riskera något. Skönt med träning, MEN usch va otränad jag är i axlarna. Verkligen så man får kämpa mot att inte ge uppp i ca 2 minuter på slutet alltså.. Men jag klarade de iallfall. Tråkigt bara att jag har kunnat öka på ALLA andra vikter. Allt annat än axlar. Men men de kommer väl någon gång de också antar  jag.
Gick lite på stan med Angelica eefter skolan idag också :=) alltid lika mysigt och trevligt. Så roligt att kunna gå runt och prata av sig lite. Behövs ju ibland. När jag kom till Backaplan så träffade jag på mamma och jesper, de skulle till läkaren som är vid backa plan och fixa ett recept på ny astma medicin till jesper. Så gick med dom och satt och pratade medans de åt och sedan kollade vi runt lite. Hittat ett schampoo som jag vill köpa, de kanske blir när jag får lön. Blir lite dyrt med 400 kr för schampoo och balsam tycker jag. Men de är ju verkligen passande för mitt hår och doftar gudomligt. Så får väl se om jag känner att jag vill lägga lite pengar på håret denna månad. Ska ju ta och börja köpa lite julklappar snart också, suck. Man måste ju börja i tid...
Nu ska jag ta och mysa ner mig i soffan lite grann och bara ta de lungt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback