Nu känns de bättre.

MMm nu känns de bättre när jag tänkter på uppsatsen. NU har vi förhoppningsvis kommit fram till en bra problemformulering och ett bra syfte. Hoppas, hoppas bara att våran handledare tycker att det är bra också. Och att vi kan fortsätta med allt som vi vill göra, analyser och skriva. Inte sitta och tänka på VAD vi ska skriva om. Så får se imorgon om hon tyckte att e var bra. Känns iallfall bra att vi har så många bra ideer :)
Kom hem sent idag, men när jag kom hem så hade jag fått ett paket att hämta ut på posten. Det var min hudkräm som jag hade köpt från lancome. Underbart bra är den, för min rödrosiga hy eller vad jag nu ska kalla mina kinder som blir röda så fort termometern visar under 10 plus grader. Ätit lite god grön curry kyckling också som älsklingen hade fixat iordning till oss.Mumsigt. Tur att man har en man som gillar att laga mat och som gillar att göra de åt MIG. Så underbar är han.
Sitter och slö kollar lite på simpsons nu. Lite roligt är de allt, men har sett så himlans massa avsnitt så de är lite långtråkigt ibland. Väntar bara på att efterlyst ska börja. Ska nog ta och mysa lite med älskling innan dess..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback