Ny frisyr..

Sådär, nu har jag äntligen tagit tag i mitt hår och klippt mig (har ju inte vart hos frisören sedan nån dag efter bröllopet, pga min frisörskräck;)). Så nu har jag ca 20 cm kortare hår och lugg, LUGG, de har jag inte haft sedan jag gick i 6an tror jag. Sedan har alla frisörer jag träffat avrått mig för detta. Men itne hon idag inte. Jag bad henne klippa som hon ville och vips så hade jag kort uppklippt hår och en söt snelugg. Passar helt ok, men man är ju riktigt ovan med de. Kände knappt igen mig när jag kollade mig själv i spegeln. Men antagligen känns de bättre om ett par dagar/veckor när håret växt till sig lite. Tack föresten för att du följde med och var smakråd Bella..
Efter frisören så åkte jag in till stan och biblioteket. Lånade ett par böcker om rehabilitering som vi ska använda till vårat grupparbete. Mötte upp mamma och Veronica för en fika i nordstan innan jag begav mig hemmåt med mitt nyinköpta kattkoppel. Direkt när jag kom hem så tog jag med mig yrla ut på gården på en liten promenad, observera LITEN. Så fort vi kommer utanför dörren så skakar hon. Usch va hon är rädd när vi är ute. Men de gick ändå bra, hon vågade förflytta sig några meter och hon blev inte allt för rädd när småbarnen kom fram för att klappa på henne.
Nu är de hockey som gäller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback