Valborg..

Nu är det strax säng gång här hemma. Upp vid 05.30 imorgon igen och åka iväg till alingsås och praktiken. Så ska jag alltså spendera min valborgsmässoafton. Praktiserar ju på fredag också så hinner ju inte med något skoj på kvällen heller. Men vad gör man inte för skolan ;)
Annars har jag faktiskt varit ledig idag, skönt. Var inne i stan och lämnade tillbaka lite skolböcker på biblioteket och lånade några nya. Sedan gick jag runt en stund på stan och lyckades faktiskt hitta både en väska och ett par SKÖNA skor. Ni som känner mig vet att jag alltid har problem med skor. De är aldrig bra. Men får väl se, lär väl få skavsår av dessa också men måste härda fötterna lite. Sedan brukar de gå bra när blåsorna väl har läkt.

Ser fram emot lördagen. Ska bli väldigt skojigt att åka och hälsa på lite :D

Nu ska jag kolla klart på hockeyn och sedan ta och lägga mig..
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback