Ledig..

Nu så sitter jag hemma i soffan med datorn i knät och kollar på skidorna, superkombination. Hoppas på Anja men jag vet inte, känns inte som att formen är på topp.
Jag är ju som ni märker hemma idag. Ledig :) skönt, nu har jag ju haft mina tre första pass på UVA och de har ju gått super bra. Inga stora misstag och mina patienter mår så bra som möjligt. Lite jobbigt var de väl att sova över på sjukhuset igår natt. Jag och anna trängdes i de där lilla rummet på våra madrasser. Nästa natt jag ska sova där blir det iallfall en extra filt, kallt.  Och eftersom jag inte kom hem förens vid 6 igår så har jag inte hunnit göra så mycket alls sedan sist jag skrev, blir ju så nu kommer nästan bo på sjukhuset. Har lite skolarbeta jag borde sätta mig med nu, en uppgift som ska skrivas till ett seminarie vi har under praktik perioden. Ska kolla klart på skidorna sedan ska jag kolla lite på uppgiften, har ju inte böckerna just nu så kan bara göra förarbetet.

Kommentarer
Postat av: Annonsera

Goddagens!

Som många andra, har säkert du någonting som du inte använder....så passa på nu!

Du får sälja precis vad du vill, hur många saker du vill, och annonsen är helt gratis!

Eller så kan du passa på och fynda på dom annonser som finns!

Addar du oss via bloglovin, addar vi dig ;D



Ha en underbar fredag! Kram / Annonsera

Postat av: Magdalena

Låter inte så mysigt att sova på jobbet, hur taskiga arbetspass får man som praktikant??

Ha en bra helg och kram!

2009-02-06 @ 20:55:14
URL: http://mittilivet71.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej gumman!

Va fin bloggen har blivit!

Kram kram

2009-02-07 @ 12:34:46
URL: http://sandraholmkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback