Familjekväll.

Blev ingen utgång igårkväll, utan mamma och alla barnen kom hit på middag och myskväll. Var riktigt trevligt och alltid kul när man inte har träffats på ett tag. Känns ju väldigt skumt att inte vart hemma på jul, när man annars alltid umgås med familjen. Så nu var de en del julprat och en del thailands prat. Sedan spelade vi lite wii fit och när de hade åkt hem sent på kvällen satte jag mig vid datorn och läste lite forumsinlägg.
Är ju som snart dags att börja söka jobb för mig, inte mer än 5 månader kvar tills jag har min examen och då vill man ju gärna ha ett jobb också. Vet bara inte vart jag ska söka, finns ju så sjukt mycket olika avdelningar på sjukhusen. Och kommunalt / Vårdcentral måsten man ju ha iallafall lite erferenhet för att jobba på.. Så vi får se.. Någon som har något tips på var man bör börja som nyfärdig sjuksköterska? Där man inte stressar ihjäl sig direkt..

Nu ska jag iväg en sväng på stan  tänkte jag... Får väl se om jag hittar nått skoj, man har ju inte så värst mycket pengar kvar sedan resan dock :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback