Nu så..

NU sitter jag här och tänkte ta och skriva lite grann. Har inte alls haft varken tid eller ork att göra det tidigare i veckan. Trött klockan 8 på kvällen och sedan vart tvungen att tvinga mig själv att vara vaken till klockan 10 iallfall. Men nu börjar de bli bättre, lyckades faktiskt vara någorlunda pigg till klockan 11 igårkväll och sedan gick jag och la mig och läste lite granna.
Jaja thailand var helt underbart, precis som förra gången. Skillnaden var väl att de var lite sämre stränder där vi var nu, och att de var lite speciellt att vara borta över både jul och nyår. Fina gala middagar båda dagarna på hotellet men man saknade ju faktiskt julmaten, familjen och julklapparna. Och jaa faktiskt även kalle anka och uppesittarkvällen med bingolotto dagen innan. Men som sagt så underbart och härligt att bara vara jag och älsklingen och att under två veckor bara få ta hand om varandra och göra precis de man vill. Inte behöva tänka på vad man ska göra för middag, om man har bäddat sängen eller om vilken jacka man ska sätta på sig när de är kallt.


SUCK:...... allt jag skrev försvann och bara de här ovanför fanns kvar när jag kollade... Orkar inte skrvia med allt annat just nu. Men jag åkerkommer med de.
Nu ska jag iväg på stan och träffa en kompis och ikväll är jag medbjuden ut på krogen av en annan kompis. men funderar på att åka ut till mamma och syskonen som jag inte har träffat på länge också. Får se hur de blir..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback