Färdigt..

Nu var jag färdig med min praktik borta i alingsås. Tråkigt att lämna de underbara tjejerna på praktiken men samtidigt lite skönt att sätta sig i skolbänken igen.. Eller jaa, jag ska in till skolan för att ha ett slutseminarium idag och sedan en tenta på måndag. Sedan är jag faktiskt ledig en vecka innan skolan börjar på allvar igen, skönt. Kan behövas efter all denna praktik och detta pendlande kan jag ju säga. Såå på måndagkväll klockan 19 åker jag upp till norrland. Då kommer jag upp och hälsar på er i Strömsund. Ska bli så himlans roligt, ohh va jag längtar. Tur att de inte är så länge kvar då :)
I helgen hade vi tänkt åka ner till ullared och hälsa på Thomas och lilla Flisan, men jag har gått och blivit störtförkyld så jag kan inte åka någonstans, antar att ingen vill ha mig hemma hos sig heller just nu.. Så de får bli en sväng på TUR mässan i helgen istället. Kolla lite på ställen man kan resa till mm.. Även om vi inte kan åka nu kan de vara litemysigt att gå runt där och titta. Sedan blir de nog bara lungt i helgen antar jag, som sagt strötförkyld.....

Nu ska jag ta och göra mig iordning och åka iväg till borås

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Krya på dig nu!!!

Och ha en bra helg

Kram

Postat av: Sandra

Jaaaaaaaa det ska bli suuuuper roligt! =D Då ska vi åka skoter å grilla korv och kanske parta lite ;) hihi

2009-03-21 @ 17:18:33
URL: http://sandraholmkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback