Godmorgon..

Uppe med tuppen här hemma. *Gäsp*.. Katten väckte mig vid halv 6 och eftersom jag ändå skulle upp vid tio över 6 så var de lika bra tt gå upp när jag var någorlunda pigg. Skoj att behöva gå upp vid 6 när man inte börjar förens klockan 9. Men så är det när man pendlar. Tur att de snart är slut på det :)
Idag är de dags för tenta då, en grupptenta i administration och ledarskap, hmm låter väldans tråkigt tycker jag. Får väl hoppas att de inte tar HELA dagen, vi har tid fram till klockan 16 men hoppas verkligen att vi blir klara tidigare. Så jag hinner hem och träffa älsklingen lite innan jag åker med tåget upp till kära norrland.. klockan 19 går tåget, mysigt med nattnåg och liggvagn, så man kan ligga och sova hela natten.
Föresten, helgen blev jätte lugn. Blev inte ens någon  mässa :( kände inte för att trängas med hundratals människor när jag hostar hela tiden och fortfarande var väldans förkyld. Får bli nästa år, då kan vi ju kanske köpa en resa också :)

Nu blir de nog inte något inlägg på ett tag här, mormor har inte ens någon dator hemma.. Men jag återkommer såfort jag kan. Ha de så himlans bnra så länge.

Många kramar

Kommentarer
Postat av: Josefine

Lycka till med tentan!

Postat av: Magdalena

Ha en bra resa uppåt landet. Vet ju att tentan gick bra, för det gör det ju alltid.

När blir det en resa österut då? (till oss)

Kram nu siktar vi på att du blir 80 med: )

2009-03-23 @ 12:34:47
URL: http://mittilivet71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback