Skönt..

Gick bra att jobba de sista dagarna. Känns som man har lärt sig en hel del av att vara där på utbildningsavdelningen. Alltid bra när man får testa på och se hur "verkligheten" är och inte bara skolans skyddade värld.
Så torsdags dag var den sista dagen på denna praktik. Kvällen spenderades i lugn och ro hemma i soffan. Så trött kan jag ju säga. Fredagen, hm ja vi var ute och åt med ett par kompisar till älsklingen på dagen och sedan såg vi på lite så ska de låta här hemma på kvällen och hade de allmänt mysigt.
Gårdagen blev en liten shopping dag. Älsklingen hittade två par jeans och jag fick mig två par skor. Köpte också spelet jag behövde så nu har jag äntligen startat igång mitt account så jag kan lvla ängla igen :) HIhi

NU sitter jag här hemma och väntar på att klockan ska bli 18. Då kommer lilla lillasyster hit och ska ha myskväll med mig. Ska äta lite god mat och sedan ska vi väl kolla på någon film ikväll. Hon börjar inte förens vid 9 imorn så hon kan sova över här också. Mysigt..
Nej nu ska vi ta och gå och handla lite till kvällen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback